Odpowiedzi

2009-12-03T22:12:42+01:00
P = p*q/2, gdzie p,q - dł. przekątnych.

Wiec P = 4cm * 7cm / 2 = 14 cm²

Odp.: Szukane pole wynosi 14 cm².
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:12:48+01:00
Wzór na pole deltoidu P=d1*d2/2
d1,d2 przekątne
P=4cm*7cm/2
P=28cm²/2
P=14cm²
4 4 4
2009-12-03T22:13:16+01:00
Deltoid - 2 x trójkąt
połowa przekątnej poziomej h trojkąta
przekątna =4
h trokąta = 2
a = 7
p trójkąta = (a*h) :2
P trójkąta = (7*2):2 = 7
Pdelotidu = p trojkąta *2
Pdelt. = 2*7 =14 {cmkwadratowych)
2 5 2