Odpowiedzi

2009-12-03T22:13:34+01:00
Mutacjom genetycznym częściej poddaje się rośliny, ponieważ są one bardziej odporne na choroby mogące wystąpić po mutacji.
7 4 7
2009-12-03T22:14:32+01:00
Bo zwierzeta to najczesciej ssaki a ssaki to ludzie i a ludzi nie wolno klonowac a rosliny nic nie czuja i wgl
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • lsz
  • Początkujący
2009-12-03T22:22:07+01:00
Rośliny są częściej poddawane mutacjom genowym niż zwierzęta z powodu tego, że:

*rośliny modyfikowane genetycznie dają lepsze plony, mniej chorują itp.
*Modyfikacje genetyczne roślin nie wzbudzaja aż takiego niepokoju, jak zwierzęta (np. owca) czy np. ludzie (podobno jest to możliwe, chociaż ze względów etycznych tego nie czyniono - przynajmniej tak się mówi ;)). Sa to przecież rośliny i tyle... Chociaż spożywając je mamy prawdopodobieństwo jakiś zmian w naszym organizmie itp. choć nie jest to do końca potwierdzone (hipoteza)
* Większy zarobek (taniej, wydajniej = więcej kasy)
*W ten sposób tworzy się nowe gatunki odporne na choroby, mogące żyć w trochę innym środowisku

Tylko tyle przychodzi mi do głowy. Mam nadzieję, że pomogłem
7 4 7