Przetłumaczyć na j. polski
1. most houses will use solar wnergy
2.doctrors wiil find a cure for ADIS
3.Astronauts will land on a new planet
4. most people will drive electric cars
5. women will earn more money than men
6. there won't be as many poor people in the world
7.most people will work in offices
8. we won't kill animals for food
9.won'tgo to school
10.won't live in family groups
1-

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:30:59+01:00
1. wiekszosc domow bedzie uzywac energii slonecznej
2. lekarze znajda lek na aids
3. astronauci wyladuja na nowej planecie (nowych planetach)
4. wiekszosc ludzi bedzie jezdzic elektrycznymi samochodami
5. kobiety beda zarabialy wiecj niz mezczyzni
6. nie bedzie tak duzo biednych ludzi na swiecie
7. wiekszosc ludzi bedzie pracowac w biurach
8. nie bedziemy zabijac zwierzat dla jedzenia
9. nie bedziemy chodzic do szkoly
10. nie bedziemy zyli w rodzinach
2 3 2
2009-12-03T22:31:36+01:00
1. Większośc domów będzie używało energii słonecznej.
2. Lekarze znajdą lek na AIDS.
3. Astronauci wylądują na nowej planecie.
4. Większośc ludzi będzie jeździło elektrycznymi samochodami.
5. Kobiety będą zarabiały więcej niż mężczyźni.
6. Nie będzie tak wielu biednych ludzi
7. Większośc ludzi będzie pracowac w biurach
8. Nie będziemy zabijac zwierząt, by je zjeśc
9. Nie będziemy chodzic do szkół
10. Nie będziemy mieszkali z rodzinami.
2 5 2
2009-12-03T23:32:07+01:00
1.Większość domów będzie korzystać ze słonecznej energii
2.Doktor znalazł lekarstwo na aids
3.astronauci wyladowali na nowej planecie
4.większość ludzi jeźdżi elektrycznymi samochodami
5.kobiety zarabiaja więcej kasy niż mężczyni
6.nie będzie tak wielu biednych ludzi na świecie
7.większość ludzi będzie pracować w biurach
8 nie będziemy zabijać zwierząt dla pożywienia
9.nie będziemy chodzić do szkoły
10.nie będziemy żyć w grupach rodzinnych
1 5 1