Odpowiedzi

2009-12-03T23:03:08+01:00
Jest to trójkąt, który ma miray kątów 30,60,90 stopni.
2009-12-03T23:02:38+01:00
3²+ (3√3)²=c²
9+27=c²
c²=36
c=√36=6- długość przeciwprostokątnej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T23:06:09+01:00
Oblicz z pitagorasa przeciwprostokatną:c²=3²+(3√3)²→c²=9+27→c²=36→c=6cm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jeden kat ma 90⁰ bo jest prostokatny,,,, oblicz kąt mniejszy:ctgα=3√3:3=√3,czyli kąt ma 30⁰,,,czyli trzeci ma:180-90-30=60⁰