Odpowiedzi

2009-12-03T23:24:32+01:00
Żeby rozładować ładowanie elektryczne ;-)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T01:12:12+01:00
Często spotkamy się ze zjawiskiem elektryzowania się karoserii samochodu, co objawia się nieprzyjemnym "kopaniem" przy dotknięciu drzwi lub innych części nadwozia.Jest to spowodowane gromadzeniem się ładunków elektrycznych. Stosowanie pasków antystatycznych powoduje odprowadzanie ładunków do podłoża.
19 4 19