Odpowiedzi

2009-12-04T10:12:09+01:00
A)
1 regał = 3półki * 4 płyty
2 regał = 4 półki * 4 płyty

pierwszy sposób: 3*4+4*4=12+16=28


b)
łącznie 7 półek * 4 płyty

drugi sposób: 7*4=28


Odp. Grażynka ma dwadzieścia osiem płyt.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T10:14:52+01:00
3*4=12
4*4=16
12+16=28
Odp: Grażyna razem ma 28 płyt.
2009-12-04T13:47:23+01:00
Sposób 1:
3*4+4*4=12+16=28

sposób 2:
ilość półek 3+4=7
7*4=28