Uczeń jezusa chrystusa,

w starym testamencie nazywano tak izraelitów

wyprowadził nard żydowski z niewoli egipskiej

obrzęd będący dla chrześcijan znakiem przyjęcia do kościoła - chrzest św.??

religia żydowska

dom modlitwy żydów

imię boga izraelitów

pomocy!!!

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T11:00:15+01:00
Uczeń
jezusa chrystusa - apostoł

w starym testamencie nazywano tak izraelitów - hebrajczycy, naród wybrany

wyprowadził nard żydowski z niewoli egipskiej - mojżesz

obrzęd będący dla chrześcijan znakiem przyjęcia do kościoła - chrzest święty :)

religia żydowska - abrahamowa, judaizm

dom
modlitwy żydów - synagoga

imię boga izraelitów - Jahwe
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T11:08:03+01:00
Uczeń
1.Apostoł

2. Hebrajczycy

3.Mojżesz

4.chrzest święty

5. judaizm

6. synagoga

7. Jahwe
47 3 47
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T14:12:18+01:00
Uczen jezusa chrystusa, -np jan

w starym testamencie nazywano tak izraelitów - żydzi

wyprowadził nard żydowski z niewoli egipskiej - mojzesz

obrzęd będący dla chrześcijan znakiem przyjęcia do kościoła - chrzest św.?? - tak chrzest

religia żydowska - judaizm

dom
modlitwy żydów -synagoga

imię boga izraelitów - Jahve



Mam nadzieję, że pomogłem ;D

pomocy!!!
50 4 50