Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T11:08:37+01:00
Wzór na pole koła P=πR²

tak więc
a)16π=πR²
16=R² R=4cm

b)10=πR²
R²=10/π R=√(10/π)cm

c)400=πR²
R²= 400/π R=√(400/π)m= 20/√π m

;)
3 5 3
2009-12-04T11:10:33+01:00
A) 16 pi cm^2
Pk-Pi r^2
Pk=Pi *r^2=16 pi cm^2
Pi się skracają
r^2=16cm^2
r=4 cm

B)10pi cm^2
Pk=Pi*r^2=10pi c,^2
r^2=10cm
r=w zaokrągleniu 3,1

C)400m^2
Pk=Pi*r^2=400m^2
r^2=400m^2
r=20m
2 3 2