Zakreśl prawidłową odpowiedź.

a)Mazurek Dąbrowskiego powstał w roku:
-1807
-1797
-1927
b)Jego autorem jest:
-Józef Wybicki
-gen.Jan Henryk Dąbrowski
c)Tekst Mazurka...został napisany:
-w Polsce dla żołnierzy z czasów powstania listopadowego
-we Francji dla żołnierzy armii Napoleona
-we Włoszech dla żołnierzy Legionów Polskich

proszę o prawidłową i szybką odp:)

2

Odpowiedzi

2009-12-04T12:11:32+01:00
Mazurek Dąbrowskiego powstał w roku
1797
Jego autorem jest:
Józef Wybicki
Tekst Mazurka został napisany
-we Włoszech dla żołnierzy Legionów Polskich
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T12:13:44+01:00
A)1797
b) Józef Wybicki
c)we Włoszech
26 4 26