Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T12:41:18+01:00
5000 * 4% = 5000 * 4/100 = 200
5000 + 200 = 5200 zł

Kapitał po roku będzie wynosił 5200 zł ;)

Takie zadania pisz do mnie na priv to Ci za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;-)
1 1 1
2009-12-04T12:42:27+01:00
4% x 5000zł =200 zł
5000 + 200 zł= 5200 zł

Odp: Wysokość kapitału po roku bedzie wynosila 5200 zł ;)
6 5 6
2009-12-04T12:44:17+01:00
5000+5000*4%=5000+5000*0,04=5000+200=5200 zł
Kapitał po roku będzie wynosił 5200 zł
15 5 15