Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T13:11:37+01:00
Głos-------------------------------------brzmiał
(podmiot) (orzeczenie)
Lewusa na niego wyjątkowo
(przydawka) (dopełnienie) (przydawka)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T13:11:59+01:00
Głos-rzeczownik
Lewusa-rzeczownik
brzmiał- czasownik
wyjątkowo-przymiotnik
jak-okolicznik
na niego-zaimek dzierżawczy

głos -podmiot :)
brzmiał - orzeczenie
2009-12-04T13:18:13+01:00
Podmiot przydawka orzeczenie przysłówek spojnik zaimek