Odpowiedzi

2011-06-17T15:06:32+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

Poprawna odpowiedeź to: 2) i 4)

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2011-06-17T15:14:41+02:00