Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T13:46:30+01:00
Nie bo i tak wszystko się wyda
44 1 44
2009-12-04T19:30:16+01:00
Nie, ponieważ i tak trzeba się uczyć. Sposób daje tylko tyle, że nauczyciel uważa e dany materiał uczeń ma opanowane. Nie pyta również na stopnie.
Niestety, aby wykonać Dryf, należało powtórzyć dany rozdział, czyli i tak sie uczyć musieli. SPONA to znaczy nic nie wiedzieć, a pozornie umieć i to i aie udało.
19 2 19