Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T13:52:02+01:00
Na początku obliczmy objętość czyli V:
V = 2m*3m*1,5m=9m³
A tera zamieniamy to na litry:
9m³=9000dm³
9000dm³=9000l
A litr wody ma masę 1kg
9000 * 1kg=9000kg
9000kg = 9t
Odp.: Woda wlana do basenu ma masę 9t.

gorąco pozdrawiam!!! ;]
122 4 122
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
2009-12-04T13:51:19+01:00
2x3x1,5=9m (sześciennych)
1m(sześcinny)=1000l
9m(sześcinnych)=9000l
chyba że o inna jednostkę Ci chodziło ale nie zaminia sie m na kg
28 3 28