Odpowiedzi

2009-12-04T13:52:55+01:00
Stracili swoją szanse na zdobycie trj posady
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T13:52:27+01:00
Chłopcy zyskali więdzę oraz szacunek innych strsazych uczniów, a także polubił ich Alcybiades.
Jednak po tym, jak okazało się, że nic nie umią, chłopcy stracili zaufanie nauczyciela histrorii.
2 5 2
2009-12-04T13:56:50+01:00
ZYSKI
wiedza dogłębna wybranych zagadnień
polubienie profesora
zyskanie uznania profesora s
zgranie klasy

To napewno o to chodzi ;)
1 5 1