Napisz dedykacje, które mógłbyś umieścić na swoim zdjęciu, dla następujących osób:
a) kolegi z klasy,
b) kolegi z zagranicy, którego znasz tylko z listów,
c) wychowawcy klasy,
d) swoich wielbicieli, którzy przyznali Ci tytuł Nastolatka Roku.

3

Odpowiedzi

2009-12-04T13:54:34+01:00
A)dla wspaniałego kolegi

dla najlepszego kolegi

dla uroczego kolegi

B) dla najlepszego kolegi ...

c) dla najlepszej wychowawczyni

D) dla uroczych wielbicieli

dla najlepszych wielbicieli
18 1 18
2009-12-04T13:55:20+01:00
A-ten usmiech jest dla ciebiew,bo dzięki tobie jestem szczęsliwa/y
b-dla ciebie bo mozemy pogadac o czym chcemy
c-to ja i dziekuje za wszystko
d-jestescie super lub kochani. dzieki ze moge na was liczyc
hehe ;)
37 1 37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T13:56:10+01:00
- Dla mojego wspanaiłego kolegi z klasy, który zawsze mnie wspierał w potrzebie.
- Dla mojego kolegi zza granicy, którego zanm tylko z listów, lecz jednak którego bardzo lubię.
- Dla mojego wychowawcy - nie tylko mojego zresztą - który był sprawiedliwy i nigdy nas nie okłamywał.
- Dla moich wspaniałomyślnych wielbicieli, którzy raczyli mi przyznać nagrodę - tytuł Nastolatka Roku.
70 4 70