Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T14:15:01+01:00
1)Największą trudność sprawiał jemu język Łaciński
2) Przysżła mu pokusa zniechęcenia na przygotowaniu do kapłaństwa
3)Poszedł do grobu św. Franciszka Ksawerego
2009-12-04T14:17:37+01:00
1)łacina
2)powrót do rodzinnego domu
3)Jan Franciszek
*nazwiska nie umiem zapisać, ale jak ksiądz mówił to był to chyba Regis
2009-12-04T14:44:30+01:00
1.Łacina
2.chcial udać się do swojego rodzinnego domu i zrezygnować z zostania księdzem .
3.św.Jana Franciszka Regis