Hej Prosze o rozwiązanie pracy z techniki hasła z krzyżówki :
1. Energia wydzielana podczas pracy lutownicy ( na 7 liter)
2. Element lutownicy (na 8 liter)

-----------------------------------------------------------------------------


Prosze o rozwiązanie z góry dzięki ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T14:23:52+01:00
Wydaje mi się że to będzie energia cieplna, a elementem może być grzejnik (w elektrycznej inaczej spirala elektryczna)

serdecznie pozdrawiam ;]
6 3 6
2009-12-04T18:09:39+01:00
1. energia cieplna
2. grzejnik ( inaczej spirala)
3 4 3
2009-12-04T19:03:12+01:00
1. Energia Cieplna
2. Grzejnik ( inaczej spirala)

pozdrawiam :)