Odpowiedzi

2009-12-04T14:19:30+01:00
1) Najstarszym zapisanym zabytkiem języka polskiego jest Geograf Bawarski (IX w.) odnotowujący w języku łacińskim m.in. nazwy plemion polskich: Wiślanie, Goplanie, Wiercanie, Lędzicy, Ślężanie, Dziadoszanie, Opolanie…;
1 3 1
2009-12-04T14:20:25+01:00
Jest to stary pisemny list czy wiadomość czy zapis
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T14:22:44+01:00
Jest to po prostu stary tekst np. list czy pieśń

Najbardziej znanym przykładem zabytku językowego jest,,Bogurodzica"

---------------------

Pozdrawiam i jeśli spodobała ci się moja praca to prosiłbym o przyznanie punktów;)

5 1 5