Odpowiedzi

2009-12-04T15:34:10+01:00
3x-5<2x-5
3x-2x<-5+5
x<0

-5x+8>7x-13
-5x-7x>-13-8
-12x<-21/(-12)
x>1 i 3/4 lub 1,75 <przy dzieleniu przez ujemna zmieniamy znak >

-7(x-2)>3x-1
-7x+14>3x-1
-7x-3x>-1-14
-10x>-15 / (-10)
x < 1,5

2,1-0,3+<0,4x
1,8< 0,4x /0,4
4,5 < x

0,8+0,1+>-3
0,9 > -3 <chyba cos tu nie gra ?? >

-2,5x-8>0,5+7
-2,5x > 0,5+7+8
-2,5x >15,5 / (-2,5)
x < - 6,2

1/2x-4<x-6
1/2x -x < -6 +4
-0,5x < -2 / (-0,5)
x> 4

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:37:47+01:00
A)
3x-5<2x-5
3x-2x<-5+5
x<0

b)
-5x+8>7x-13
-5x-7x>-13-8
-12x>-21
x>dwanaście dwudziestych pierwszych

c)
-7(x-2)>3x-1
-7x+14>3x-1
-7x-3x>-1-14
-10x>-15
x>⅓

d)
2,1-0,3+<0,4x
1,8<0,4x
x<4,5

e) 0,8+0,1+>-3 źle napisanie równanie, nie ma x i nie wiem do czego jest ten +

f)
-2,5x-8>0,5+7
-2,5x>0,5+7+8
-2,5>15,5
x>-6,2

g)
1/2x-4<x-6
½x-x<-6+4
-½x<-2
x<4
2009-12-04T15:37:54+01:00
3x-5<2x-5
3x-2x<-5+5
x<0

-5x+8>7x-13
-5x-7x>-13-8
-12x>-21 |/(-12)
x<1,75

-7(x-2)>3x-1
-7x+14>3x-1
-7x-3x>-1-14
-10x>-15 | /(-10)
x<1,5

-2,5x-8>0,5+7
-2,5x>0,5+7+8
-2,5x>15,5 | /(-2,5)
x<6,2

1/2x-4<x-6
1/2x-x<-6+4
-1/2x<-2 | /(-1/2)
x>4


2,1-0,3+<0,4x
-0,4x<-2,1+0,3
-0,4x<-1,8 | /(-0,4)
x> 4,5