Odpowiedzi

2009-12-04T14:52:38+01:00
Modlitwa do Matki Bożej o dobrą spowiedź
Modlitwa do Matki Bożej o nawrócenie grzesznika
Modlitwa do Matki Bożej o zbawienie grzeszników
Modlitwa do Matki Bożej w chorobie
Modlitwa do Matki Bożej za chorego
Modlitwa do Matki Bożej o szczęśliwą śmierć
Modlitwa do Matki Bożej za dzieci
Modlitwa do Matki Bożej za rodzicow
Modlitwa do Matki Bożej za rodzinę
Modlitwa do Matki Bożej o dobre życie
Litania loretańska do Matki Bożej
Litania do Niepokalanego Serca Maryi
Litania do N.M.P. z Lourdes
Modlitwa Św. Bernarda do Matki Bożej
Modlitwa Św. Alfonsa Liguorego do Matki Bożej
Akt osobistego poświęcenia się Niep. Sercu Maryi
Akt oddania się Matce Bożej
Ofiarowanie się Najśw. Maryi Pannie
Oddanie się Bogurodzicy za Ojca św. i Kościół św.
Modlitwa o odnowę moralną narodu
Akt zawierzenia Matce Bożej
Wynagrodzenie Niepokalanemu Sercu Maryi
O doskonałe nabożeństwo do Matki Bożej
Modlitwa do Matki Bożej o wytrwanie w dobrym
Modlitwa do Matki Bożej Różańcowej
Modlitwa w intencji Papieża
Modlitwa matki oczekującej potomstwa
Witaj Królowo
Modlitwa do Matki Bożej za dom rodzinny
Modlitwa do Matki Bożej o pomoc w sprawach materialnych


w Polsce

* Bardo - koronacja figurki Matki Bożej z Dzieciątkiem, arcybiskup Bolesław Kominek - 3 lipca 1966
* Domaniewice - Sanktuarium Matki Bożej Domaniewickiej Pocieszycielki Strapionych
* Gietrzwałd - Sanktuarium Maryjne w Gietrzwałdzie
* Głogowiec - Sanktuarium Matki Bożej Głogowieckiej
* Górka Klasztorna - siedziba Apostolstwa Dobrej Śmierci i obraz Matki Boskiej Góreckiej
* Górka Szczyrkowska - Sanktuarium Matki Boskiej Szczyrkowskiej
* Jasna Góra - koronacja obrazu, biskup chełmiński Krzysztof Andrzej Jan Szembek, później biskup warmiński - 8 września1717
* Kalwaria Zebrzydowska - koronacja cudownego obrazu Matki Bożej Kalwaryjskiej przy kościele Grobu Matki Bożej, biskup krakowski Albin Dunajewski w obecności arcybiskupa lwowskiego (łacińskiego) Seweryna Morawskiego i ormiańskiego Izaaka Isaakowicza, który wygłosił kazanie - 15 sierpnia 1887
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T14:53:55+01:00
Zdrowaś Maryjo, Anioł Pański, Wstawiaj się za mną, Pod Twoją Obbronę, Pod opiekę Twojego miłosierdzia, Przez Ciebie bóg do nas mówi

1. Kalwaria Zebrzydowska
2. Częstochowa
3. Ludźmierz
4. Leśniowo
5. Jasna Góra
6. Licheń
2009-12-04T14:54:06+01:00
Zdrowas moryjo, litania do nmp , pod twoja obrone


sanktuaria w LIcheniu, na Jasnej Górze, W Fatimie, w Guadalupe, w Praszce, w Compostelli
1 4 1