20.
Jedna z japońskich firm motoryzacyjnych z okazji sześćdzięciolecia firmy przygotowała współczesną kopię pierwszego samochodu własnej produkcji.W Japoni samochód kosztuje 8,17mln jenów.Jaka jest jego wartość w złotówkach,jeśli 100 jenów kosztuje 2,72zł.
Z GÓRY DZIĘKUJE.

3

Odpowiedzi

2009-12-04T15:05:51+01:00
8170000:100=81700
81700*2.72=222224zł


*-razy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:07:00+01:00
8 170 000jenów :100=81700
81700*2,72zł=222224zł
chyba tak to ma byc
1 1 1
2009-12-04T15:36:01+01:00
8170000 x 2.72 = 222224[zł]

odp.: Tyle kosztuje samochód w Polsce