Odpowiedzi

2009-12-04T15:10:02+01:00
1. Zawsze musi mieć zadania domowe.
2. Musi uczyć się systematycznie.
3. Pomagać kolegą.
4 Robić prace dodatkowe.
5. Dobrze się zachowywać.
6. Nie ściągać.
7. Nie odpisywać.
8. Nie obrażać nauczycieli
95 3 95
Najlepsza Odpowiedź!
  • Atma
  • Rozwiązujący
2009-12-04T15:14:03+01:00
1.Rozwiązuj wszystkie zadania domowe!
2.Ucz się!
3.Bądź miły dla innych.
4.Bądź uczynny i życzliwy dla innych.
5.Ładnie zwracaj się do nauczycieli.
6.Nie skarż.
7.Nie przechwalaj się.
8.Nie bij nikogo.
9.Nikogo nie przezywaj.
10.Bądź aktywny w lekcji.
128 4 128
2009-12-04T15:13:46+01:00
Każdy idealny uczeń powinien:
- kulturalnie odnosić się do rówieśników i osób starszych
- systematycznie wykonywać zadane prace domowe
- uczyć się z lekcji na lekcje
- przygotowywać sikę do każdego nowego tematu
- zaliczać prace klasowe i klasówki jak najszybciej
- nie przeszkadzać w prowadzeniu lekcji
- być punktualnie na zajęciach
- nie kraść
- nie uciekać ze szkoły
Każdy idealny uczeń ma prawo:
- do usprawiedliwienia się 2 razy na semestr
- do jednej nieusprawiedliwionej godziny
- do jednego zwrócenia uwagi
(jakby było mało, daj znać to dopisze)
132 4 132