Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:18:14+01:00
Wiare, nadzieje i milosc rozwijam na codzien poprzez modliwe do Boga, w pelni uczestnicze w rozmowie z Nim. Pragne poczuc Jego obecnosc. Moge powierzyc Mu wszystkie swoje sprawy i dziekowac za to, co juz dla mnie uczynil. Chce byc dobrym chrzescijaninem. Wypelniam dobre uczynki, pomagam bliznim, dziele sie z nimi swoim cieplem i zyczliwoscia.
2009-12-04T15:21:53+01:00
Miłość - Pomagam innym, miłuję wszystkich ludzi(traktuje ich na równi) wybaczam innym
Nadzieja - nie tracę jej w chwilach zwątpienia można też mieć nadzieje że ktoś się zmieni na lepsze
Wiara - Codziennie się modlę, chodzę do kościoła, postępuję z zasadami Chrystusa (jeśli chodzi o wiarę w Boga)