Odpowiedzi

2009-12-04T15:29:36+01:00
Napierwszy rzut oka widac altanke ktora stoi obok jakiegos drzewa. po lewej widzimy krzewy rosnące wzdłuz prostej. obok alerjki rosną rozne rosliny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:32:10+01:00
Obraz przedstawia ogród, który posiada bardzo ciepłe i kolorowe barwy. Pierwszy plan wyściela ostrozielona trawa, rosną też kwiaty i krzaki. Po prawej stronie znajduje się średniej wielkości drzewo, posiada bardzo piękne, wręcz absurdalne żywe kolory. Po lewej rośnie szereg niewysokich krzewów. Na drugim planie widnieje altanka, do której prowadzi szary chodnik, przy którym leży kamień. Altanke widac nawet z daleka, rośliny delikatnie ją przysłaniają. Obraz nie jest wyrazny, pomimo jaskrawych kolorow, lecz wrażenie odnoszę pozytywne.

voila :)
1 5 1
2009-12-04T15:32:48+01:00
Jeśli chodzi o architekturę krajobrazu można opisać to w ten sposób:
W centralnej części ogrodu znajduje się altana obok której, po lewej stronie, rośnie świerk kłujący `hoopsii`. Do altany prowadzi chodnik wykonany z płyt betonowych. Po lewej stronie wzdłuż obrzeża ogrodu rosną cisy pospolite ` fastigiata aurea`. Pomiędzy chodnikiem a cisami znajdują się także dwa jałowce pospolite ` gold cone` , berberys thunberga `atropurpurea nana` oraz różaneczniki `emanuela`.
Po prawej stronie rośnie lipa srebrzysta `tilia tomentosa` obok której zauważamy wietlicę czerwonoogonkową, różaneczniki `emanuela` , funkię `halcyon`, sosnę górską `mops`oraz goździka sinego.
Na dalszym planie zauważamy żywopłot z ligustra `atrovirens`.

1 3 1