W czasie pobytu w szkole w USA zgubiłeś segregator z ważnymi materiałami. napisz ogłoszenie , które powiesisz na tablicy.
-Opisz wygląd segregatora
-Określ co w nim było
-Napisz ,gdzie widziałeś go ostatni raz
-napisz ,jak można się z tobą skontaktować

2

Odpowiedzi

2009-12-04T15:21:52+01:00
File has disappeared with very important things me. There was with inscription green color important! Work were on physics in it and on polish. Last case (together; time) was on station polish state railways main london. Contact of e-mail or call on cell (cellular phone)
22 1 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:48:51+01:00
Attention!
I lost my file.
It was a dark-blue and large.
In it were my documents.
The last time I saw him in the classroom under 123
Contact: tel +480957550197

Tłumaczenie:

Uwaga !
Zgubiłem mój segregator.
On był ciemno-niebieski i duży.
W nim były moje dokumenty.
Ostatni raz widziałem go w klasie pod numerem 123.
Kontakt: tel. +480957550197 ( numer wymyślony )
5 3 5