Odpowiedzi

2009-12-04T15:20:08+01:00
Dzieci wierzą w świetego mikołaja ponieważ kiedy byli mali rodzice opowiadali im o świętym rozdającym prezenty.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:22:18+01:00
Dzieci wierzą w św. Mikołaja, gdyż nagradzał on wszystkich biednych. Dzieci lubią wierzyć w dobrych ludzi, że naprawdę istnieją, i dopóty nie przestaną wierzyć, uważają że spotkają tą postać, której w rzeczywistości nie ma. Dzieci lubią wierzyć w cuda, bo uważają że zostanie im to wynagrodzone.
2009-12-04T15:37:28+01:00
Moim zdaniem dzieci wierzą w mikołaja dla tego że każdemu dziecku kojarzy się z czymś dobry czyli z prezentami. Wydaje mi się że też dla tego że rodzice w dzieciństwie opowiadali mu o nim ..