Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:20:17+01:00
Ahh te roraty...
1.Jaki język obcy sprawiał Janowi trudności w nauce? -łacina
2.Jak pokusa przyszła na Jana Vianneya? - porzucenie chęci bycia kapłanem
3.Do grobu jakiego świętego poszedł Jan Vianney na pielgrzymkę?
- Jana Franciszka

Życzę wygranej!
3 5 3
2009-12-04T15:22:21+01:00
1.j.łaciński
2.Aby opuścić nauke i powrucić do swojej rodziny
3.Św.Franciszka Regis z La Louvesc
Napewno dobrze bo byłam wczoraj w kościele i słuchałam:)
2 5 2
2009-12-04T18:42:48+01:00

2 nie chciał być księdzem i chciał wrócić do domu
1 3 1