Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T15:22:40+01:00
Aborcja - czyli zabicie człowieka
jest to ciężki grzech, po tym można strasznie tego załowac, a nie przywróci się zycia dziecku
3 3 3
2009-12-04T15:28:49+01:00
Hmmm.... ogólnie ciężko jest coś takiego wyjaśnić kobiecie, która nie szanuje zasad biblijnych. Nie powinnaś dokonywać aborcji, ponieważ:
- po zabiegu możesz żałować swojej decyzji
- możesz mieć wyrzuty sumienia, bo zabijesz "życie"
- wg biblii aborcja jest niewłaściwa, ponieważ jest to morderstwo, jest to zabicie "życia", które czuje
- nie możemy łamać praw zawartych w biblii, jest to poważny grzech
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:30:00+01:00
Postarałabym się porozmawiać z tą osobą w spokojnym cichym miejscu. Wytłumaczyła, że każdy ma prawo do życia, nie my je dajemy więc też nei mamy prawa go odbierać. Moim drugim argumentem byłoby to, że wiele par rozstaje się lub cierpi z powodu, braku dziecka w swojej rodzinie którego tak pragną. (ta osoba) Mogłaby pomyśleć o oddaniu dziecka jednej takiej rodzinie. Ona będzie miała pewność, że dziecko będzie się miało dobrze, a może nawet uratować szczęście danej pary! Jako ostatni dałabym najmocniejszy powód- czy mogłaby żyć ze świadomością, że zabiła niewinne dziecko? Wiele matek u schyłku swego życia rozmyśla o tym jak złą i głupią rzecz zrobiły. To nie daje im spokoju. Te dziecko mogłoby osiągnąć więcej niż ktokolwiek inny? Czy jest w stanie odebrać mu tę szansę i do końca swoich dni żyć z poczuciem winy? Czy nie lepiej byłoby je po prostu oddać do adopcji ?

Mam nadzieję że pomogłam ;)
6 5 6