Które słowa,częsci , treści wierszy nasuwają na myśl tragiczną biografię haliny poswiatowskiej(własnymi słowami)



Jestem Julią

Jestem Julią
mam lat 23
dotknęłam kiedyś miłości
miała smak gorzki
jak filiżanka ciemnej kawy
wzmogła
rytm serca
rozdrażniła
mój żywy organizm
rozkołysała zmysły
odeszła
na wysokim balkonie
zawisła
krzyczę wróć
wołam wróć
plamię
przygryzione wargi
barwą krwi
nie wróciła
Jestem Julią
mam lat tysiąc
żyję

"Zawsze kiedy chcę żyć, krzyczę"

Zawsze kiedy chcę żyć krzyczę
Gdy życie odchodzi ode mnie
Przywieram do niego
Mówię - życie
Nie chodź jeszcze...


Jego ciepła ręka w mojej ręce
Moje usta przy jego uchu
Szepczę...

Życie...
-jak gdyby życie było kochankiem
który chce odejść-
wieszam mu się na szyi
krzyczę:

UMRĘ JEŚLI ODEJDZIESZ!!!


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:33:34+01:00
,,Dotknęłam kiedyś miłości miała smak gorzki'' te słowa podkreslają, że miłość w życiu Poświatowskiej była nieszczęśliwa. ,,Krzyczę wróć, wołam wróć, plamię, przygryzione wargi ,barwą krwi ,nie wróciła ,Jestem Julią ", przez tą część wyraża jak bardzo kochała, i jak tak samo bardzo cieprpiała po stracie ukochanej osoby. Nie mogła bez niej żyć. "Krzyczę: UMRĘ JEŚLI ODEJDZIESZ!!!" Żyć z nim, albo umrzeć. Tylko miłość nadawała sens jej życiu.
2009-12-04T15:33:50+01:00
UMRĘ JEŚLI ODEJDZIESZ!!!

dotknęłam kiedyś miłości
miała smak
gorzki,

rozdrażniła
mój żywy organizm
rozkołysała zmysły
odeszła
na wysokim balkonie
zawisła
krzyczę wróć
wołam wróć,