Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:37:19+01:00
Start- panel sterowania-konta uzytkownikow-wciskasz nazwe konta-usun moje haslo
1 1 1
2009-12-04T15:40:31+01:00
1. musisz się zalogować,
2. naciśnij myszką na START,
3. następnie naciśnij na USTAWIENIA,
4. potem na PANEL STEROWANIA,
5. kolejny krok to : naciśnij na KONTA UŻYTKOWNIKÓW (to te dwie osoby na rysunku)
6. ustawiasz sobie co chcesz lub kasujesz hasło ;d
:D
2009-12-04T15:45:07+01:00
Jeżeli nie jesteś administratorem komputera to nie da się zmienić hasła, ale jeżeli masz komputer wyłącznie dla siebie, albo jesteś administratorem komputera to musisz:

1. wchodzisz w MENU START
2. powinieneś mieć PANEL STEROWANIA,
jeżeli nie masz po prawej stronie menu start panelu sterowania, to:
wchodzisz do MÓJ KOMPUTER i pownieneś mieć na górze, albo po lewej stronie PANEL STEROWANIA.
3. jak już otworzysz panel sterowania, wchodzisz na KONTA UŻYTKOWNIKÓW I BEZPIECZEŃSTWO RODZINNE.
4. następnie dajesz:
DODAJ LUB USUŃ KONTA UŻYTKOWNIKÓW.
5. klikasz na twoje konto.
6. i po lewej stronie masz: USUŃ HASŁO. później wypełniasz i tyle ;)