Nad każdym z podanych kwot zapisz kwotę o jedną dziesiątą od niej większą, a pod spodem - kwotę o jedną dziesiątą mniejszą.

........... ........... ........... ...........
20zł 300zł 500zł 2500zł
........... ............ ........... ............

2

Odpowiedzi

2009-12-04T15:49:27+01:00
Mniejsze:
18zł
270zł
450zł
2250zł
większe:
22zł
330zł
550zł
2750zł
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:50:12+01:00
20 zł :
Większe : 22zł
Mniejsze:18zł
300zł:
Większe:330zł
Mniejsze:270zł
500zl
Wieksze:550zł
Mniejsze:450zł
2500zł
Wieksze:2750 zł
Mniejsze:2250zł
1 5 1