Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:55:55+01:00
2/3*24=16h
3/4*24=18h
1 (i) 1/3*24=32h
1/8*24=3h

3/5*100=60dag
1/20*100=5dag
1 I 1/4*100=125dag
2i 7/20*100=235dag

Proszę ;D
106 1 106
2009-12-04T15:59:19+01:00
A]Ile to godzin?
1) 2/3 doby = 2/3 *24 = 48/3= 16 godz.
2) 3/4doby = 3/4* 24 = 72/4 = 18 godz.
3) 1[1/3]doby = 4/3 *24 = 96/3= 32 godz.
4)1/8 doby = 1/8 *24= 24/8 = 3 godz.
b]Ile to dekagramów?
1)3/5 kg = 3/5 *100 = 300/5 =60 dag
2)1/20kg = 1/2*100 = 100/20 =5 dag
3)1[1/4]kg = 5/4 *100 = 500/4 =125 dag
4)2[7/20]kg =47/20 * 100 = 4700/20=235dag
36 4 36
2009-12-04T16:10:51+01:00