Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:59:22+01:00
Evangelista Torricelli - barometr 1643
Blaise Pascal - rachunek prawdopodobieństwa
Robert Newcomen - przemysłowa maszyna parowa 1712
Isaac Newton - prawa grawitacji
Beniamin Franklin - elektryczność, piorunochron 1752
James Harrison - chronometr 1767
bracia Montgolfier - balon na ogrzane powietrze 1783
Pierwsza szczepionka przeciw ospie -1782r
James Watt zbudowal silnik parowy tlokowy --1782r
1 5 1
2009-12-04T15:59:45+01:00
Żarówka -wynalazł Thomas Alva Edison ,21 października 1879 r.
Prąd-Nikola Tesla roku nie znam ... tylko tyle...sorki :(
1 5 1
2009-12-04T16:00:34+01:00
Evangelista Torricelli - barometr 1643
Blaise Pascal - rachunek prawdopodobieństwa
Robert Newcomen - przemysłowa maszyna parowa 1712
Isaac Newton - prawa grawitacji
Beniamin Franklin - elektryczność, piorunochron 1752
James Harrison - chronometr 1767
bracia Montgolfier - balon na ogrzane powietrze 1783
James Watt zbudowal silnik parowy tlokowy --1782r
Benjamin Franklin skonstruował piorunochron.
1 5 1