Przekształć podane fragmenty tak, aby nie było w nim mowy o wykonawcach poszczególnych czynności.

1."We wniosku nazwiemy ja prawem Archimedesa"
2. "To jak rozpisujemy harmonogram badawczy ?"
3. "Zaadaptujemy dla was na wannę jakiś nieużywany sakofag..."

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T15:59:33+01:00
1."We wniosku
zostanie nazwana prawem
Archimedesa"

2. To jak sie rozpisuje harmonogram badawczy ?
3. "Zostanie zaadaptowany dla was na wannę jakiś nieużywany sarkofag..."
1 5 1
2009-12-04T16:01:10+01:00
1.We wniosku zostanie nazwana prawem Archmedesa
2.To w jaki sposób zostanie rozpisany charmonogram badawczy?
3.Trzeba zaadaptowac dla was na wannę jakiś nie urzywany sarkofag.
2 1 2