Odpowiedzi

2009-12-04T16:15:49+01:00
Zdaje mi się że to jest to:

Światłem rozjaśnij naszą myśl,
W serca nam miłość świętą wlej
I wątłą słabość naszych ciał
Pokrzep stałością mocy Twej

Daj nam przez Ciebie Ojca znać,
Daj, by i Syn poznany był.
I Ciebie, jedno tchnienie Dwóch,
Niech wyznajemy z wszystkich sił.

mam nadzieję ze jakos pomoglam.
6 3 6
2009-12-04T16:17:24+01:00
To jest cały hymn: (odpowiedzi na dole)
O Stworzycielu, Duchu, przyjdź,
Nawiedź dusz wiernych Tobie krąg.
Niebieską łaskę zesłać racz
Sercom, co dziełem są Twych rąk.


Pocieszycielem jesteś zwan
I najwyższego Boga dar.
Tyś namaszczeniem naszych dusz
Zdrój żywy, miłość, ognia żar.


Ty darzysz łaską siedmiokroć,
Bo moc z prawicy Ojca masz,
Przez Ojca obiecany nam,
Mową wzbogacasz język nasz.


Światłem rozjaśnij naszą myśl,
W serca nam miłość świętą wlej,
I wątłą słabość naszych ciał,
Pokrzep stałością mocy swej.


Nieprzyjaciela odpędź w dal
I twym pokojem obdarz wraz.
Niech w drodze za przewodem Twym,
Miniemy zło, co kusi nas.


Daj nam przez Ciebie Ojca znać,
Daj, by i Syn poznany był,
I Ciebie, jedno Tchnienie Dwóch,
Niech wyznajemy z wszystkich sił.
A to moje odpowiedzi :

-Niebieską łaskę zesłać racz,
-Światłem rozjaśnij naszą myśl,
-W serca nam miłość świętą wlej,
-Nieprzyjaciela odpędź w dal,
-Daj nam przez Ciebie Ojca znać,
-Daj, by i Syn poznany był,
-Niech wyznajemy ciebie z wszystkich sił.

Co o tym sądzisz?
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:05:52+01:00
NAWIEDŹ DUSZ WIERNYCH TOBIE KRĄG
NIEBIESKĄ ŁASKĘ ZESŁAĆ RACZ
POCIESZYCIELEM JESTEŚ ZWAN
TYŚ NAMASZCZENIEM NASZYCH DUSZ
ZDRÓJ ŻYWY MIŁOŚĆ,OGNIA ŻAR
TY DARZYSZ ŁASKĄ SIEDEMKROĆ
MOWĄ WZBOGACASZ JĘZYK NASZ
ŚWIATŁEM ROZJAŚNIJ NASZĄ MYŚL
W SERCA NAM MIŁOŚĆ ŚWIĘTĄ WLEJ
POKRZEP STAŁOŚCIĄ MOCY SWEJ
NIEPRZYJACIELA ODPĘDZ W DAL
I TWYM POKOJEM OBDARZ WRAZ
DAJ NAM PRZEZ CIEBIE OJCA ZNAĆ
DAJ BY I SYN POZNANY BYŁ

7 3 7