Odpowiedzi

2009-12-04T16:11:37+01:00
1)kiM JEST PAN Z ZAWODU
2)Czy pracuje Pan w duzej firmie,czy mniejszej?
3)Czy lubi Pan swoja prace?
4) czy wybrany przez Pana zawod byl marzeniem z dziecinstwa?
(jesli nie to jaki zawod chcial pan wybrac w dziecinstwie)
5)Ile godzin dziennie Pan pracuje?
6) Jaki jest pana sredni roczny zarobek?
7)Czy w panskim zawodzie istnieja kursy doszkalajace?
2 2 2
2009-12-04T16:12:27+01:00
Ile lat pan pracuje?
Czy lubi pan swoją pracę?
Czy pana praca daje panu satysfakcję?
Czy pana praca jest pana wymarzoną pracą?
Czy chcialby pan zmienic pracę?
Czy z chęcią chodzi pan do pracy?
Czy lubi pan swojego szefa?
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T16:15:11+01:00
1.Jaki ma pan/pani zawód??
2.Jak pan\pani czuje się w pracy
3.Czy podoba panu\pani ta praca?
4.Czy jest ona ważna dla pana/pani?
5.Co w niej się naprawde liczy?
6.Czy każdy mógł by pracować w takiej pracy?
7.A jakie trzeba mieć wykrztałcenie?
8.a pan/pani dokładnie co robi?
9.czy wybrany przez Pana zawod byl marzeniem z dziecinstwa?
10.Ile godzin dziennie Pan pracuje?
2 2 2