Odpowiedzi

2009-06-07T12:59:48+02:00
Postram sie to ujac krótko:
1)Napływ róznych grup etnicznych do Rzymu (chaos)
2)Rozległe terytoria Rzymskie(trudnosci z ich kontrola)
3)Zubozenie ludnosci rzymskiej
4)Walki wewnetrzne o walke absolutną
Najlepsza Odpowiedź!
  • Zana
  • Początkujący
2009-06-07T13:09:32+02:00
Upadek Imperium Rzymskiego-476r. n.e.
Przyczyny upadku:
1.rozpad wewnętrzny
-biurokracja,korupcja,wzrost podatków,
zubożenie ludności,upadek rzemiosła.
2.liczne najazdy wrogich plemion
-m.in.Germanowie,Hunowie,Wizygoci,Ostrogoci
3.wojny domowe
-częste walki o tron
4.problemy finansowe
-wysokie koszty licznych wojen
5.spadek liczby niewolników
- brak taniej siły roboczej podtrzymującej produkcję
6.choroby,zarazy (np.dżuma,ołowica-zatrucie ołowiem)


Jeśli coś wydaje ci się bardziej ważne to sobie zamień:)
1 5 1