Odpowiedzi

2009-12-04T16:32:52+01:00
DROGI PAMIĘTNIKU,OPOWIEM CI BEZ LIKU...
DZIŚ RANO W SZKOLE BYŁO MI WESOLE.DOSTAŁAM pięćć i zachciało mi się sześć.bo przeciez to więcej.a po poludniu w raz z mamą drochę się powędrowało.z tatusiem i z dziadziusiem oraz z małym dzidziusiem na lody wybraliśmy się chodź zimno na dworze korzuch nam pomorze.
5 2 5
2009-12-04T18:35:53+01:00
30.lutego.2013
Dzisiaj sporo się zdarzyło.Dostałam pierwszą pałę.Och niewiem czy płakać czy też się śmiać.Poznałam też super chłopaca, który gra na gitarze.Myśle że to myła nasza miłość od pierwszego wejrzenia
Pod koniec dnia dowiedziałam się, że mam chrzestną w stanach.I za trzy dni wróci i akurat do nas bo to siostra mamy.Ma przywieść mi ciuchy nowe.Na dodatek brat starszy wyprowadza się jutro i będe miała wolny pokój
To był najwspanialszy dzień.Kocham cię mój pamiętniczku
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:46:35+01:00
Drogi pamiętniku!
Dzisiaj był wspaniały dzień!Po raz pierwszy poszłam do szkoły.Mam wspaniałych kolegów.Poznałam Karola który powiedział mi że mam nos jak marchewkę,Adam powiedział że moje oczy wyglądają jak małe ziarenka grochu,Marysia stwierdziła iż jestem bardzo wesoły i ja rozśmieszam.Tomek powiedział że mam szyje jak żyrafa i chodzę jak śmieszna małpka.To naprawde świetni koledzy.
Olaf
2 1 2