Odpowiedzi

2009-12-04T16:34:41+01:00
Moim zdaniem miał on na myśli to, że jeżeli ktoś da mu podpowiedź do danego zadania, może zrobić wszystko.
1 1 1
2009-12-04T16:35:55+01:00
Archimedes zrozumiał, że dzięki dźwigni może zwielokrotnić siłę swych ramion w sposób, wydawało się, nieograniczony.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T16:38:53+01:00
Miał na myśli ,że dysponując minimalna silą i korzystać z przekladni mozna podniesc dowolny ciężar na dowolna wysokość - twierdził że jest w stanie podniesc nawet całą ziemie, jesli tylko bedzie cos o co bedzie mogl oprzec jej ciezar i to jest prawda, pod warunkeim ze jakas maszyna wytrzymala by ciezar ziemi.

Mam nadzieję ,że wytłumaczyłem to w miarę dobrze :)
5 4 5