Odpowiedzi

2009-12-04T16:36:48+01:00
Jesienią nadciągają zimne prądy powietrzne i robi się zimniej. Odporność ludzi nie zawsze ochroni nas przed zimnem, więc łapiemy różne infekcje i choroby.
2009-12-04T16:37:14+01:00
Organizm wykazuje pewną tolerancję na zmiany temperatury, ciśnienia, wilgotności. Ale u niektórych jest ona dość wielka, u innych - mała. Najbardziej na zmiany aury reagują osoby z niskim ciśnieniem, cierpiące na choroby.
pozdro:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T16:37:24+01:00
Jesienny wiatr bywa niekiedy bardzo złośliwy i płata figle, wiele osób, które nieodpowiedni się ubierają mogą się przeziębić, lub nawet porządnie zachorować. Lecz niekiedy, gdy wiatr jest miły i spokojny pomaga w myśleniu, uspokaja i daję poczucie świeżości.