1zad.Wykreśl nie właściwe słowa i dokończ zdania:
1.Deszcz charakterystyczny jest dla lata/zimy ponieważ....
2.Temperatura powyżej 15 stopni Celcjusza występuje zimą/latem ponieważ.........................
3.Wiosną temperatura powietrza rośnie/spada ponieważ........
4.Jesienią temperatura powietrza rośnie/spada ponieważ............
2zad.Cechy pogody w polsce.
3zad.Odpowiedz na pytania:
Doba nazywa się..
Godzina jest to..
Godzine podzielono na .. minut
Minutę podzielono na .. sekund
Dobę podzielono na .. minut
Dobę podzielono na .. sekund

2

Odpowiedzi

2009-12-04T16:54:43+01:00
1. lata zimą pada śnieg
2. latem zimą zwykle jest ok. 5 stopni
3. rośnie zbliża się lato
4. spada zbliża się zima

z3. doba dwadzieścia cztery godziny
na 60 min.
60 sekund


to co umiałam

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T16:58:44+01:00
1zad.Wykreśl nie właściwe słowa i dokończ zdania:

2.Temperatura powyżej 15 stopni Celcjusza występuje latem ponieważ lato jest najcieplejszą porą roku.

3.Wiosną temperatura powietrza rośnie ponieważ z najzimniejszej pory roku przez wiosnę, aż do lata jest coraz cieplej.

4.Jesienią temperatura powietrza spada ponieważ z najcieplejsej pory roku przez lato, aż do zimy jest coraz zimniej.

2zad.Cechy pogody w polsce.
Do cech charakterystycznych naszego klimatu należy zmienność i różnorodność typów pogody, spowodowana napływem do Polski różnorodnych mas powietrza

3zad.Odpowiedz na pytania:
Doba nazywa się
Godzina jest to 3600 sek
Godzinę podzielono na 60 minut
Minutę
podzielono na 60 sekund
Dobę podzielono na 1440 minut
Dobę podzielono na 86400 sekund
8 2 8