Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T16:56:21+01:00
Każde zwierze wykonuje czynności życiowe dajmy na to:
-lis- oddycha, rośnie, pożywia się wydala.
Rośliny:
-przechodzi proces fotosyntezy co jest odpowiednikiem oddychania u ssaków, rośnie.
-Protesty- odżywiają się, rosną, rozmnażają.
6 3 6
2009-12-04T16:56:28+01:00
Każde zwierzę np. się rozmnaża, konsumuje czy wydala.
Rośliny pobierają wodę, rosną, owocują, kwitną.
Protisty się namnażają rosnac w koloniach.
4 3 4