Odpowiedzi

2009-12-04T17:22:05+01:00
Jest napisany dla dzieci poniwarz jest tam durzo fantastyki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T17:23:26+01:00
Książe nauczył sie ze jest sie odpowiedzialnym za to co się oswoiło .


Książka ,,Mały Książe'' jest napisana i dla dzieci i dla dorosłych ponieważ każdy znajdze w niej coś dla siebie np dzieciom spodobają się ilustracje, wypowiedzi bohaterów i sposób patrzenia na swiat , a dorośli mogą powrócić do dzieciństwa.
2009-12-04T17:30:55+01:00
Dzięki swym podróżą Mały Książę uświadomił sobie, że nigdy tak naprawdę nie powinien opuszczac swojej planety, ponieważ mieszka na niej jego jedyna przyjaciółka- Róża.Jednak dzięki tej podróży poznał lisa, który wyznał mu tajemnice: Najaważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Dobrze widzi się tylko sercem.Uświadomił sobie, że w życiu człowieka ważna jest młośc i przyjażń.
Książka może byc czytana przez doroslych jak i dzieci. Jednak dzieci beda rozumiec ją jak zwykla bajke o chlopcu, lecz dorosli pojma prawdziwy sens tejn ksiazki