Odpowiedzi

2009-12-04T17:36:52+01:00
Misją Kościoła jest szerzenie królestwa Chrystusa po całej ziemi i uczynienie wszystkich ludzi uczestnikami Jego zbawczego odkupienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T20:20:14+01:00
Ludzie świeccy w Kościele mają pogłębiać swoją wiarę poprzez uczestnictwo w Mszy świętej, czytanie Pisma Świętego. Zadaniem każdej osoby wierzącej jest dbanie o potrzeby Kościoła. Nie chodzi wyłącznie o pomoc pieniężną, ale też o np. pomoc w dekoracji lub sprzątaniu Kościoła. Według Kościoła wierni świeccy mają za zadanie żyć w dzisiejszym świecie doczesnymi sprawami, ale nie zapominać o Bogu