Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T17:36:26+01:00
Polecam zlaeźć w interencie streszczenie książki " Inna" jest to dalsza część historii z "Tego obcego".
Inna wersja- głowny bohater nie znalazł swojego wujka, lekarz adoptuje chłopca i zyja długo i szczęśliwie- tylko rozbudowac.
4 3 4
2009-12-04T17:42:41+01:00
Cześć też mam to samo zadanie.

Ciąg dalszy:
-Ula odwiedza Zenka u wója
-Zenek robi imprezę urodzinową
-Ula i Zenek wychodzą na spacer
-prowadza sierocie do domu Zenka (chopiec)
-wój Zenka adoptuje sierote
6 4 6