Odpowiedzi

2009-12-04T17:52:49+01:00
24,40 pomnożyć przez 84 % ( bo 100% odjąć 16 % to 84 %) = 19,52 zł
13,60 pomnożyć przez 33 %= 4,50
31,90 pomnożyć przez 85 %= 27,20
37,00 pomnożyć przez 76%= 28,12
19,80 pomnożyć przez 81%= 16,40
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:56:52+01:00
16% liczby 24.40 to 16/100 * 24.40 = 390.40/100 = 3.90
24.40 - 3.90 = 20.50

33% liczby 13.60 to 33/100 * 13.60 = 448.80/100 = 4.48
13.60 - 4.48 = 9.12

15% liczby 31.90 to 15/100 * 31.90 = 478.50/100 = 4.78
31.90 - 4.78 = 2712

24% liczby 37 to 24/100 * 37 = 888/100 = 8.88
37 - 8.88 = 28.12

19% liczby 19.80 to 19/100 * 19.80 = 376.2/100 = 3.76
19.80 - 3.76 = 16.04