Odpowiedzi

2009-12-04T17:46:07+01:00
Powiedziała bym mu jak skończyly się losy wielu ludzi którzy mieli nie orginalnego ms windows. Są to olbrzymie kary pieniężne
2009-12-04T17:52:18+01:00
- nabył go zgodnie z prawem, czyli nie pójdzie do więzienia lub nie zapłaci wysokiej grzywny
- może instalować wszelkie dodatki (na piracie nie zainstalujesz np SP3, WMP 11)
- może zaszpanować przed kolegami że jest kasiasty i nie ma co robić z pieniędzmi więc kupił oryginalnego windowsa.
- kupując płytę oryginalną ma pewność że nie jest zawirusowana, a piraty często coś w sobie mają nieporządanego
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T19:53:42+01:00
-szybciej działa, niż nielegalny, który może być z małymi gratisami (czytaj trojanami)(czytałem o tym kiedyś chyba w jakiejś gazecie)
-aktualizajce dostępne od zaraz
-dziś działa, a jutro może już nie działać
W sumie TRZEBA kupić legalny. Korzystanie z nielegalnego systemu MS to przestępstwo, a tym bardziej łamanie praw autorskich. Czy Twój kolega cieszyłby się gdyby wykradziono jakąś jego pracę i udostępniano za darmo? Jesli nie chce kupować systemu MS to niech zainstaluje sobie darmowego Linuxa (np. OpenSuse 11.2)(ostateczne rozwiązanie). Ale Linux ma kilka poważnych wad np. większość programów mamy pod systemu MS, a nie Linuxa.