Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T17:52:31+01:00
Jaka jest angielska nazwa dysku twardego?
Jaka jest największa pojemność dysku twardego?
Jakie są najważniejsza parametry dysku twardego?
Co jest pierwowzorem dysku twardego?
1 5 1
2009-12-04T17:52:51+01:00
1. jaką pojemnośc ma dysk twardy?
2 jaki posiada interfejs?
3. jaki ma czas dostępu?
4. jaki ma format szerokości? (3,5'', 2,5'')
5. jaki ma cache( pamięć cache)?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:02:08+01:00
Jaką ma pojemność twój dysk twardy?
Jaki masz komputer?
Jaki jest najlepszy dysk twardy? ?
Jaki jest najlepszy producent?
Jakie są sposoby adresowania danych na dysku?
Jak jest zbudowany dysk twardy?
Co to jest dysk RAM a co to ROM?
Czym różni się dysk lokalny C od dysku lokalnego D?
Kto wymyślił komputerY?

Starczy tyle :)
1 5 1