Odpowiedzi

2009-12-04T18:14:03+01:00
Witaj polecam ci książkę zemsta było w niej
fajne teksty które na pewno ci się spodobają,
mam taka nadzieje.
życzę milej lekturki ;)
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:17:40+01:00

Droga Aniu!

Niedawno w szkole przerabialiśmy ciekawą lekturę pod tytułem ,,Zemsta".
Mi na początku nie chciało się czytać, ale po namowie koleżanek zaczęłam czytać.Jest ona napisana przez Aleksandra Fredro.Nie mogłam jej niezbyt zrozumieć, ale gdy się wczytałam zaczęłam rozumieć.Jest ona bardzo ciekawa,a zarazem trochę śmieszna.Lektura opowiada o sporach dwóch mężczyzn:Cześnika i Rejenta.Składa się ona z 4 aktów i w każdym akcie po kilka scen.Utwór jest krótki i szybko się go czyta.POLECAM!Musisz to przeczytać!
Jeśli skończysz czytać to mi napisz i co myślisz o tym utworze.
Twoja koleżanka Asia.
6 4 6